After today’s experience, with or without Mum‘s approval, I’m so buying a bike! I know I’m like a kid who has just received a new toy, but it feels sooo great riding a bycicle through the city! We were lucky that there wasn’t much traffic, but I think we would have made it nonetheless.

We rented the bikes from Cicloteque cause none of us has his/her own bike here :) The bikes weren’t in top shape, but it’s no wonder with the pavements we have. And the guy who was working there wasn’t the nicest person in the world either. Anyways, next time I’ll know not to have such great expectations even from “green initiatives”.

But the ride itself was awesome!!! We rode for 2h through the city and through Herastrau Park. And it was really different from biking in Baia Mare; in half an hour you can get from one part of the city to the other and there’s nothing new to discover there. But here there are so many new places for me, so many new street, awww, I could do this for days and days and not get enough!

I was great, great, great! I wanna do it again! Soon! Now! Please? :D

Posted on by ionuca | Posted in I'm so happy I could scream!, More than words can say, My Bucharest, Pictures of you, Try walking in my shoes, With a little help from my friends

13 Responses to Bike day!

1. by Alyna on May 2, 2009 at 7:08 pm

vaaai ce frumos! vreaaau si eeeu!

2. Pingback: Razbunare Zambacciana | iam

3. Pingback: Sâmbătă cu bicicleta at Adrian Ciubotaru

4. by tuvia on May 4, 2009 at 10:21 am

sorry i couldnt make it, a aparut ceva si nha, n’am mai apucat :( but next time, poate cand o sa ai bicla ta noua ? :) sa le facem cunostiintza :))

5. by ionuca on May 4, 2009 at 11:30 am

@ Alyna: da, sa faci bine sa inveti! :D

@ tuvia: tis OK, desi mi-ar fi placut sa ne vedem :D Da, da, si eu sper ca data viitoare sa am un bike day on MY bike ;))

6. by florin on May 4, 2009 at 2:44 pm

Daca vrei cu adevarat sa-ti cumperi o bicicleta, orienteaza-te spre un CityBike sau Trekking (nu-ti lua MountainBike ca o sa regreti mai tarziu, cand vei vrea sa faci plimbari de 40-50 de km).
    Ti-as recomanda fie :

fie
    (gasita la http://www.surmont.ro).

Si poti arunca un ochi si aici:

Bafta! (si tine minte: e mai usor decat pare).

7. by tuvia on May 4, 2009 at 4:20 pm

vroiam sa te intreb ceva, o data citisem ca iti cumparasei (parca) un fel de scaunel sau ceva de genul, de rezemat cartile.Mai stii de unde l’ai luat? tnx!

8. by ionuca on May 4, 2009 at 5:52 pm

@ florin: merci mult de recomandari, dar ce au aia pe acolo nu prea se incadreaza in bugetul meu de “student sarac” :) Vreau o bicicleta de dama ieftina si daca se poate colorata. N-am mari pretentii :))

@ tuvia: normal ca stiu! L-am luat de la Carturesti, dar am vazut la A. Frost mai ieftine, parca :) Sa mergi sa studiezi piata in cele 2 librarii. Sigur o sa gasesti ceva care sa-ti placa :)

9. by tuvia on May 4, 2009 at 6:52 pm

tnx, i’ll try.Io pe a mea mi’am luat’o din targ..din Vitan adica.E ea veche, dar frumoasa.Acum vreau sa o pimpui, e un tip care face kestia asta si aparent si aduce in tzara : http://2lazylegs.blogspot.com/

10. by ionuca on May 4, 2009 at 7:26 pm

Stiu de blog si arata f bine bicicletele alea, dar cred ca sunt destul de scumpe :( Stii tu mai multe?

11. by tuvia on May 4, 2009 at 7:58 pm

not really.tot zic de 2 sapt sa ii dau un mail sa il intreb cam cat costa pimpuirea.Io pe a mea am luat’o kinda cheap ( de la 2 mil la 1.500, da tre ai skillz la negociat :))

12. by ionuca on May 4, 2009 at 8:01 pm

Hiii, du-ma si pe mine intr-o zi acolo!!! Sambata, duminica, cand ai timp! TE ROOOOOOG!!!! ;;)

13. by Gracie on May 5, 2009 at 12:08 pm

I know the feeling, it’s the same for us and our motorbike. The same place doesn’t look the same by feet, by car and by bike, it’s an all different point of view.